woensdag 13 juli 2011

Mini workshop "Maritiem de zomer door.... Zeilboot kaart"

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe mini workshop in het kader van "Maritiem de zomer door....."
Deze keer heb ik een kaart gemaakt met een zeilbootje. Het weer is de komende dagen niet best, dus echt weer om je hobbyspullen te voorschijn te halen.

Je hebt de mini workshop nodig. Die kan je hier downloaden.
En je hebt het patroon van het zeilbootje nodig. Die kan je hier downloaden.

Wij vinden het altijd leuk om te zien wat je er van gemaakt heb. Laat dan hier onder een berichtje achter met een directe link naar je blog bericht en we komen graag even bij je kijken.

Veel plezier ermee en we begroeten jullie graag in de winkel.

Groetjes van het team van Doe@ding.

20 opmerkingen:

  1. Hoi Marlous

    Wat een leuke,lieve kaart is het geworden.
    Echt super leuk gemaakt.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart zeg. Heb het patroon opgeslagen. Als ik er tijd voor heb, wil ik hem vast en zeker een keertje maken. Bedankt voor de uitleg en het patroon.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leukerd!.. dat Maja Design papier doet het goed
    groetjs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooow wat gaaf!!!
    En bedankt voor de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo marloes
    wat een pracht van een patroon heel hartelijk dank daar voor! en even tijd dan ga ik het maken :-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk!
    ik ga er binnenkort eens tijd voor maken.
    Dank je wel

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoy marloes
    erg leuk om te maken, dus ik ga het nu zetten op mijn blog,ik weet niet hoe ik het naar jullie kan sturen
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg leuk uit je kaart.
    Ook weer een erg leuk mannenkaartje.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dit is een supergave kaart, ik heb 'm meteen opgeslagen en ga 'm zo snel mogelijk maken, bedankt voor het online zetten van deze workshop, nu kan ik 'm hier in Zwitserland ook maken ( Ik moet alleen zo'n ankerpons bij Marlous bestellen, die heb ik nog niet ;0))
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Meiden ik heb 'm af, het was erg leuk om te maken, helaas had ik de Martha Steward ankerpons niet, maar ik had wel de anker bedels vorige keer gekocht. Je kunt'mijn kaart hier zien:
    http://josesscrapboat.blogspot.com/2011/07/zomer.html
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor deze super gave workshop
    ik ben er mee aan de slag gegaan.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ook ik heb het kaartje klaar je kunt het vinden op http://creashopdeco.blogspot.com
    groetjes annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuk om te maken, duss ook heb hem geplaatst!!!
    http://gerdasscrap-plezier.blogspot.com/2011/07/maritiem-kaart.html
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jongens, wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast reageren! Ik ben al op een aantal blogs wezen kijken, wat een mooie kaarten ze=ijn er gemaakt! En iedereen heeft er een perssonlijk touch aan mee gegeven. Erg leuk om te zien wat jullie er van gemnaakt hebben.

    Ga vooral lekker door en post je comment hier zodat ik even kan komen kijken.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. http://inekevandercingel.blogspot.com/
    heb de kaart gemaakt vond hem toen hem in de winkel zag staan helemaal super!!!
    Verschillende zeilfanaten in de familie dus komt goed van pas.
    Hardstikke bedankt voor deze workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor dit leuke patroontje.
    Ik heb het zelf ook gemaakt en op mijn blog gezet. Wil je het bekijken kom dan even langs op http://carlasknutselateljeeke.blogspot.com/
    'k Wou een link plaatsen naar dit blog, maar 'k ben zelf nog niet zolang met alles bezig en kon nog niet vinden hoe dit moet, dus heb ik alleen de naam van dit blog vermeld.
    Ik geniet van de mooie dingen die hier te zien zijn, doe zo verder !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ellen bedankt dat je bent komen kijken en sorry, sorry, sorry voor de foute benaming, ik heb hem snel aangepast.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hartelijk dank, ik zal hetzelfde doen

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.