vrijdag 23 september 2011

Doe@demo door .... Astrid Schipper!


Vandaag nog een vertrouwd gezicht! Ook zij was er al meerdere malen, zo niet alle keren bij. Al meer dan tien hobbyboekjes (o.a. hobbytoppers) van haar hand zijn er inmiddels verschenen en zij mag dan ook één van de toonaangevende kaartenmaaksters worden genoemd die ons knutsellandje rijk is. Lees hieronder maar wat zij te vertellen heeft:

*Astrid Schipper*


Hallo allemaal!
Ik ben Astrid Schipper en ook deze keer weer uitgenodigd door Marlous voor de demodagen.  Ik vind het heel leuk dat ik er dit jaar weer bij mag zijn en deze keer laat ik de nieuwe Designables en Creatables van Marianne Design zien. Ik combineer deze met de Mattie knipvellen en de nieuwe Vintage Christmas knipvellen. Daar naast presenteer ik samen met, Wilga , Neline en ik ons boekje Don & Daisy.

3 opmerkingen:

  1. hallo astrid
    veel succes met de prachtige dingen die je maakt en ontwerp!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart.
    Echt super mooi gemaakt.
    Heb een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Astrid, maar eh, 2x ik whaha vind Anietje niet leuk hoor .........
    maar tot vrijdag !!! Leuk weer !

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.