vrijdag 21 september 2012

Doe@demo met: Wilga van 't Zelfde!

Na een geslaagd debuut vorig jaar is Wilga van 't Zelfde deze jubileumeditie weer van de partij. Ze vertelt ons wat ze volgende week laat zien:



Ik ben Wilga van 't Zelfde en woon met mijn gezin in Ridderkerk. Al jaren is het maken van kaarten en doosjes één van mijn grootste hobby's, ik vind dan ook bijna alle technieken leuk van embossen tot vintage. Sinds 2007 zit ik in design team van Marianne Design en mag ik voor diverse hobby tijdschriften kaarten en projecten maken.

Dit is de 2e keer dat ik mee mag doen met de demo dagen, en mag ik jullie kaarten en doosjes laten zien met paper tape in combinatie met diverse stempels en creatables.

Ik heb er super veel zin in. Dus graag tot ziens op 28 en 29 sept in Hotel Atlas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.