zondag 9 juni 2013

Summerevent 2013 - even voorstellen Diny Sprakel


 
Hallo allemaal,
 

Hoe we te werk gaan met de workshops hebben we afgelopen week uitgelegd, nu wordt het tijd om langzamerhand een tipje van de sluier op te lichten wat betreft de personen die komen en de workshops/ demo’s die gegeven gaan worden.
De 1ste persoon die op het Summerevent aanwezig zal zijn is Diny Sprakel, wel bekend van de Copics certificerings workshops die ze o.a. bij Doe@ding geeft.
Zij stelt zich graag zelf aan jullie voor:


Hallo, ik ben Diny Sprakel
 
Ik mag tijdens dit hopelijk zomers Summerevent jullie allerlei mogelijkheden laten zien met de grote hoeveelheid prachtige clearstamps van Noor! Design. Ik zal zeker werken met de verschillende Old Letter Roses en de Silhouettes Flowers.  Ik ga ze combineren met allerlei hobbymaterialen, zoals Copic airbrush, PanPastels, Goosebumps, labels van Joy en wie weet nog veel meer. Je weet bij mij nooit wat ik nog bedenk tussen nu en 29 juni.
 

Zoals jullie op mijn blog en Facebook al hebben kunnen lezen ben al flink aan het spelen met de stempels en de materialen. Ik heb al regelmatig wat dingen laten zien, maar er komt nog veel meer.

Ik was in het voorjaar voor het eerst op een soortgelijk event van Doe@ding de DemoDagen en heb mijn ogen uitgekeken.  Daarna heb ik ook iedereen die ik ken opgeroepen om te volgende keer te gaan.  Ik ben toch , in de 20 jaar die ik in de branche werk, wel wat gewend, maar dit slaat alles!
 
Zo’n hoge kwaliteit in alles, organisatie, demo’s, workshops, aanbod en hoeveelheid materialen. Marlous kan dit als geen ander organiseren, complimenten daarvoor.

Dit keer het Noor! Design-team erbij, dat wordt grote klasse en zeker een dolle boel. De meisjes van Noor zijn al enkele weken druk bezig om zich voor te bereiden. Ze willen dit spektakel ook graag zelf meemaken en jullie vol trots alle mooie Noorspulletjes laten zien of je er mee laten werken.
 
Ik kan alleen maar zeggen:  komen !  Al is het maar om het kwartetspel met de visitekaartjes van het Noor! team volledig te krijgen.

Mijn blogadres is: http://creadin.blogspot.com
Verder heb ik het beheer over de volgende blogs:
Ik hoop jullie te ontmoeten op 29 juni in het Atlas hotel in Spijkenisse, ik wacht op jullie!!

Diny.
 
  


4 opmerkingen:

  1. ja hoor ben weer van de partij
    speciaal vrij genomen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat belooft wat, ik kom zeker je kunst bekijken, groetjes en succes met de voorbereidingen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, voor mij de eerste keer maar heb er heel veel zin in!!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bravo Diny, goed de spits afgebeten ;)
    Belooft wat moois te worden dit Summerevent!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.