maandag 24 juni 2013

Summerevent 2013 - even voorstellen Hennie Barendrecht - van Zelst


 
Wie ook zeker niet mag ontbreken op een event van Doe@ding is onze Henny. Ook zij stelt zich graag even aan jullie voor.
 
Mijn naam is Hennie Barendrecht - van Zelst. Marlous heeft mij gevraagd om het Envelope PunchBoard  van Memory Keepers te demonstreren.
Met dit gereedschap maak je op een eenvoudige manier een passende enveloppe bij je kaart. Op het board staat een maten tabel wat dit zo makkelijk maakt.
Het board heeft ook een punch om de hoeken af te ronden.
Kort gezegd het board is een leuk gereedschap voor iedere kaartenmaakster.
  
Ik bereid me voor door met bijzonder veel plezier inspirerende voorbeelden te maken.

Het Summerevent is iets nieuws van Doe@ding wat beslist een groot succes zal worden met bezoekers van ver en dichtbij. Het feit dat mensen aan kunnen schuiven en verschillende workshops kunnen volgen is natuurlijk heel erg de moeite van een bezoekje waard. Het is een event waarop verschillende technieken gedemonstreerd zullen worden. Een dagje uit met gezellige ontmoetingen. Ik kan het iedere knutselaar aanbevelen.

Groetjes,
Hennie



1 opmerking:

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.