donderdag 20 juni 2013

Summerevent 2013 - even voostellen Joyce Martens


Ook Joyce is een designteam lid van het Noor! Designteam en stelt zich graag aan jullie voor.

Mijn naam is Joyce Martens
 
Ik ga werken met diverse artikelen uit de Noor! Collectie , zodat je kunt zien dat er vele mogelijkheden zijn om je mallen, papier en meer te gebruiken in combinatie met tasjes en zakjes.

Lekker hobby-en en bezig zijn met de Noor! artikelen is een heerlijke voorbereiding voor het Summerevent. Ik kijk er nu al erg naar uit!

Je mag dit zeker niet missen, proef de Noor! sfeer samen met de Jolanda en de dames van het DT team. Het zijn geweldige artikelen waar je zoveel leuks mee kan maken. Je leert deze dag veel tips & tricks en leuke weetjes en je kunt deelnemen aan diverse mini workshops.

Mijn blogadres is  www.jolaras.blogspot.com
Mijn faceboek pagina is https://www.facebook.com/joyce.martens.79

Tot de 29ste!
Joyce.

1 opmerking:

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.